Poprosimy Cię o odpowiedź na kilka prostych pytań,
które pozwolą nam ocenić Twoją sprawę i zagwarantować Ci wypłatę środków.

Pozytywnie weryfikujemy ok 70% zgłoszeń.
Wypełnienie zgłoszenia zajmie Ci około jednej minuty.

krok 1/4

Czy w ciągu 24 miesięcy od daty nabycia obuwia
lub odzieży odmówiono Ci ich reklamacji?

Tak Nie

krok 2/4

Jaka była dokładna cena zakupu produktu?

Cena minimalna to 199 PLN

Dalej

krok 3/4

Czy posiadasz odmowę uznania reklamacji
w formie pisma, e-maila lub SMS-a od sprzedawcy?

Tak Nie

krok 4/4

Uzupełnij dane

proszę wypełnić pole

proszę wypełnić pole

proszę wypełnić pole

info Aby wgrać więcej niż 1 plik, przytrzymaj klawisz ctrl (cmd w systemie macOS) podczas zaznaczania

proszę wypełnić pole

dowód zakupu towaru

proszę wypełnić pole

odmowa uznania reklamacji

proszę wypełnić pole

zdjęcie uszkodzonego produktu


proszę wypełnić pole

zgłoszenie reklamacyjne

Jeżeli nie masz tego dokumentu, powiedz nam:

1. kiedy zauważyłeś, że produkt jest wadliwy

2. kiedy złożyłeś reklamację

Kliknięcie w przycisk spowoduje, że Twoje zgłoszenie zostanie bezpłatnie zweryfikowane przez rzeczoznawcę. W przeciągu 72 godzin poinformujemy Cię o możliwości udzielenia gwarancji zwrotu połowy ceny, jaką zapłaciłeś za towar.

  • weryfikacja jest całkowicie darmowa;
  • Twój adres e-mail i numer telefonu wykorzystamy wyłącznie aby poinformować Cię o wyniku weryfikacji;
  • spróbuj, niczym nie ryzykujesz!

...

Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia

Potwierdzenie jego otrzymania przesłaliśmy na adres {e-mail}.
Po dokonaniu jego analizy tą samą drogą prześlemy informację o jej wynikach.

Powrót na stronę główną

Ślepy zaułek

Przepraszamy,

ale zajmujemy się tylko odrzuconymi reklamacjami.

Ślepy zaułek

Przepraszamy,

ale aktualnie zajmujemy się sprawami o wartości sporu od 200 zł, jednakże każde zainteresowanie o kwotę niższą może być dla nas impulsem do wprowadzenia odpowiedniej usługi w przyszłości. Dziękujemy za tę informację!

Pomoc

Jak uzyskać pisemne stanowisko sprzedawcy?

1. Złóż reklamację. Możesz skorzystać z naszego wzoru.

2. Sprzedawca ma obowiązek potwierdzić zgłoszenie reklamacji. Najlepiej weź do sklepu dwie kopie zgłoszenia, jedną zostaw sprzedawcy a na drugiej poproś o potwierdzenie przyjęcia.

3. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do Twojej reklamacji w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Z reguły odpowiedź udzielana jest na piśmie, e-mailem lub SMS-em.

4. Jeżeli sprzedawca nie uzna Twojej reklamacji, zgłoś się ponownie do nas!

Copyright © Economist Sp. z o.o. 2019 | Polityka prywatności